zaterdag 25 februari 2012

Liebster Blog Award voor alle foodbloggers



Deze week kreeg ik van twee medebloggers de Liebster Blog Award: van Kelly van Kells' Kitchen en van Anke van Donna Caramella. Kelly en Anke ontzettend bedankt !




Het is de bedoeling dat je deze award weer doorgeeft aan 5 andere bloggers met minder dan 200 volgers.
Ik heb er over nagedacht aan wie ik ze zou geven, maar aangezien ik niet kan kiezen, draag ik ze op aan alle Nederlandse en Belgische foodbloggers. Tenslotte doet iedereen zijn best om er een mooi blog van te maken.

3 opmerkingen:

Marian zei

Dank je wel Caroline :-). Ik heb er ook eentje gekregen van Donna Caramella en hoewel ik er heel blij mee ben vind ik het heel moeilijk om er 5 uit te kiezen want dan heb ik het gevoel dat ik anderen tekort doe... daarmee dat ik hem nog niet had doorgegeven, maar jij hebt wel een goeie oplossing gevonden :-).

Groetjes,
Marian

Caroline Brouwer zei

Hallo Marian,
Dan los je het toch ook zo op! Het wordt anders een beetje net zoiets als een kettingbrief.
groetjes, Caroline

Marian zei

Ja, ik moest inderdaadook aan een kettingbrief denken!
Dan ga ik jouw voorbeeld volgen een van de volgende dagen :-)

Groetjes
Marian